Od ledwo wiążącego koniec z końcem, przygnębionego człowieka

do …

pierwszoligowego przedsiębiorcy, który prowadzi dochodowy biznes i ma czas na to, co dla niego ważne.

 
 
 
Czytasz te słowa ponieważ jesteś:
 
– właścicielem małej lub średniej firmy
– przedsiębiorcą
– freelancerem
– albo mocno rozważasz przejścia z etatu „na swoje”.
 
Niezależnie od tego, na jakim etapie swojego biznesu, jesteś…
 
bez marketingu nie utrzymasz się na rynku. Co więcej, ze źle dobranym marketingiem, również Ci się to nie uda.
 
Taki oto (może być) los przedsiębiorcy. 
 
Mam na imię Jan i biznesem zajmuje się od kilku dobrych lat. Pozwól teraz, że zajmę ci 15 minut! Przeczytaj proszę ten tekst do końca, a nie pożałujesz:)
 
Czas start!
Ta strona zniknie za:
Prowadzenie firmy wiąże się z wieloma wydatkami.
 
Koszty te na samym początku, głównie będą skupiały się na pozyskiwaniu klientów:
 
– koszty reklamy
– koszty marketingu
– koszty obsługi firmy, tj. koszty operacyjne (księgowość, biuro, itp.)
– koszty wykorzystania niezbędnych systemów informatycznych, itp.
 
Wydatki te, potrafiły już niejedną firmę doprowadzić na skraj bankructwa, lub skutecznie utopić w oceanie konkurencji.
 
Statystycznie około 0.3% osób spotykających – czytających ofertę danej firmy decyduje się na zakup produktu lub usługi, oczywiście występują wyjątki, ale taka jest średnia.
 
Zatem załóżmy, że Twoją ofertę, zobaczy 1000 osób to oznacza, że średnio 3 osoby kupią Twój produkt. Taka jest statystyka, jednak wiem z doświadczenia, że ten wskaźnik w wielu przypadkach jest niższy.
 
A teraz zastanów się:
 
 
Ile będzie Cię kosztowało przedstawienie oferty 1000 osób i ile zarobisz jeśli sprzedaż 3 produkty? Czy Twój biznes się utrzyma?
 
 
No właśnie. A teraz pomyśl:
 
 
– Co by się stało gdybyś prezentował swoją ofertę tylko tam gdzie są Twoi klienci?
 
– Jak by to wyglądało gdyby widziały ją tylko osoby, które faktycznie chcą kupić to co oferujesz? 
 
– Co by było gdybyś był w stanie zwiększyć sprzedaż o kilkanaście, kilkadziesiąt procent?
 
– Jak wówczas wyglądałyby przychody i zyski Twojej firmy?
 
Ja wiem! Zyski wzrosły by o kilkadziesiąt lub nawet kilkaset procent, przy tym samym nakładzie pracy.
 
– bez dodatkowych pracowników
– bez dodatkowych środków na reklamę
– bez większej ilości czasu spędzanego w biurze
 
 
Właśnie w tym chcę Ci dziś pomóc!
 
 
Aby tak się stało, musisz wykonać kilka czynności.
 
Pierwsza to poznanie Twojego klienta – dowiedzenie się o nim absolutnie wszystkiego co może mieć wpływ na zakup lub brak zakupu Twojego produktu lub usługi.
 
Druga to dowiedzenie się, jakie emocje towarzyszą mu podczas dokonywania zakupu.
 
To szalenie ważne!
 
Jak zrobić te dwie rzeczy?
 
Najlepiej będzie, jeśli posilisz się pracą wykonaną przez innych przedsiębiorców. Oszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu.
 
Możesz szukać informacji na licznych blogach, przeglądając wpisy, które się tam znajdują lub zagłębić się w lekturę tych oto, kilku książek:
 

– „Target Groups Untangled”, Thoranna Jonsdottir
– „How Clients Buy”, Tom McMakin and Doug Fletcher
– „Product Development for Distant Target Groups”, Malte Marwede
– „Word of Mouth Traceability in Facebook”, Gianluca Valerio
– „The Power of Moments”, Chip Heath and Dan Heath

Minusem obydwu tych rozwiązań są:

czas oraz koszt finansowy.

Na przeczytanie wszystkiego poświęcisz kilka tygodni, jeżeli nie miesięcy, a na zakup wymienionych książek wydasz przynajmniej kilkaset zł.

Jest jeszcze jedna rzecz o której wielu autorów oraz recenzentów Ci nie powie. Otóż materiały wymienione wyżej (poza niekompletnymi wpisami na blogach), są dostosowane do rynku amerykańskiego – stamtąd bowiem pochodzą te książki.

Zaadaptowanie tych technik do polskich realiów to kolejny koszt czasowy oraz finansowy, bowiem nie wszystko u nas zadziała tak jak w Stanach Zjednoczonych.

Masz też inne wyjście – prostsze.

Możesz nie tracić swojego cennego czasu oraz oszczędzić pieniądze, przyswajając wiedzę skondensowaną, na kilkudziesięciu stronach w e-book’u:

Trafiony marketing

„Gdzie reklamować swoje produkty i usługi aby osiągnąć jak największy zysk?”

Książka ta pomoże Ci idealnie zdefiniować Twoją grupę docelową, podając na tacy, służące temu techniki oraz narzędzia.

Dzięki niej dowiesz się gdzie oraz w jaki sposób promować swoje produkty, nie wyrzucając pieniędzy w błoto. To szalenie ważne, zwłaszcza na początku Twojej biznesowej drogi.

Tą drogą poszło już ponad:

200

przedsiębiorców

Chcących, podobnie jak ty, skutecznie rozwijać swoją firmę zarabiając przy tym konkretne pieniądze.

Kto wie może właśnie Twój „biznesowy sąsiad” kupił tego e-book’a? 🙂

Zobacz, co sądzą o nim przedsiębiorcy, którzy już go kupili:

Polecam. Myślę, że to dobry krok na początku, mojego nowego biznesu. Do tej pory nie do końca wiedziałem kto będzie ode mnie kupował.
Julian S.
Przyszły przedsiębiorca
Nie lubie czytać książek gdzie autorzy bez sensu leją wodę podają miliony historii a część merytoryczna jest tylko dodatkiem. Tutaj jest na odwrót - samo mięso!
Kamil F.
Właścicel sklepu online
Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza. A na dodatek świetny kontakt z autorem bloga i książki co prawda w sprawie FV, jednak niektórzy nawet tutaj potrafią robić problemy.
Marlena S.
Stylistka
Tylko przez 2 miesiące wydałam 1,5 tyś zł niej na marketing jednocześnie nie obniżając zysków. Oby więcej takich publikacji. Ogromne dzięki i przytulas 🙂
Joanna Z.
Konsultatntka dietetczna
Zanim kupiłam tego ebooka wiedziałam kim są moje klientki - prowadzę ten biznes od kilku lat. Jednak jednej rzeczy w tej całej układance mi brakowało. Odpowiedzi na pytanie: Dlaczego przyszły do mnie pierwszy raz, co je przekonało? Po miesiącu od uzyskania odpowiedzi na to pytanie pozyskałam 15 NOWYCH (prawdopodobnie już stałych) klientek;. Zakup tego ebooka był strzałem w 10!
Anna G.
Właścicielka salonu fryzjerskiego w Poznaniu
Po przeczytaniu tego ebooka znalazłem, poznałem, pozyskałem (trudno to nazwać) 2 dodatkowe grupy odbiorców do mojego biznesu. Jeszcze jestem w trakcie ich pozyskiwania.
Adam G.
Właściciel cukierni
Do tej pory reklamowałam się róznymi kanałami. Dopiero analiza "persony" pokazała mi gdzie powinnam to robić. Puki co na marketing wydałam mniej. Zobaczymy czy zarobię więcej 🙂
Marianna W.
Właścicelka kwiaciarni
Odpowiedziałem na wszystkie pytania z ebooka - co nie było łatwe. I zdefiniowałem grupę odbiorców. Skorzystałem "o dziwo" również z reklamy off line. Mam 5 nowych klientów pozyskanychw ciągu ostatniego miesiąca.
Piotr W.
Web developer
Zdefiniowałem grupę odbiorców i.. wprowadziłem nową usługę do swojego biznesu. Pomoc w zakupie auta, korzystają z tego obecni (zmieniający auto) i nowi klienci.
Jacek A.
Właściciel zakładu mechanicznego

Nadszedł moment na cenę…. Ile on kosztuje?

Cena to jedynie:  47 PLN, zamiast  94 PLN

Tyle będzie kosztować ta książka w dniu premiery, z uwagi na jej kompletny charakter.

Teraz jest cena dla osób, które potrafią zauważyć dobre okazje i szanse, i które rozumieją, że faktyczna wartość tego e-book’a jest znacznie większa. 
 
Zobacz: Przekazuję Ci teraz kilkadziesiąt stron, w których prowadzę Cię za rękę przez proces definiowania Twojej grupy docelowej, który niesłychanie wpłynie na Twoją sytuacje finansową.
 
Nie wiem jaka jest Twoja stawka, ale inwestycja w ten materiał to jedynie 47 PLN.
 
Nie sądzę abyś (tylko) tyle zarabiał na dzień. A jeśli tak jest, to koniecznie powinieneś nabyć tego e-book’a by to zmienić.
 
 

Za chwilę, powinieneś dokonać wyboru. Masz trzy opcje:

Pierwsza:

Dalej będziesz inwestować pieniądze w poszukiwanie idealnego kanału promocji dla Twojej firmy – po omacku, jednocześnie, poświęcając swój czas i pieniądze, kosztem Twojej rodziny, przyjaciół oraz pasji.

Druga:

Przeczytasz wymienione wyżej książki, przeszukasz blogi i znajdziesz odpowiedzi na postawione wyżej pytania. Fakt, stracisz sporo czasu i troszkę więcej zapłacisz, jednak znacznie zwiększysz swoje szanse na sukces.

Trzecia:

Oszczędzisz czas oraz pieniądze korzystając z niniejszej oferty. Pozwoli Ci ona w najprostszy sposób osiągnąć to, o czym marzy większość przedsiębiorców.

Ograniczyć wydatki, jednocześnie zwiększając zyski.

Nie wiem którą opcję wybierzesz ale obiecaj mi, że nie wybierzesz pierwszej!! To dla Twojego dobra.

Przypomnę, trzecią opcję wybrało już ponad 200 przedsiębiorców, dołącz do nich.

Zapraszam do zakupu 🙂

Kliknij i kup teraz za 47 PLN zamiast 94 PLN

P.S.

Ta oferta jest ważna jeszcze tylko przez:

Po tym czasie stracisz możliwość zakupienia tej książki w tak atrakcyjnej cenie. Co więcej, będziesz mógł ją kupić dopiero: w połowie roku 2020. Wtedy nastąpi jej oficjalna premiera na łamach bloga scenabiznesu.pl

P.P.S.

Na ebook „Trafiony marketing” udzielam 14 dniowej gwarancji satysfakcji. Jeśli uznasz, że książka Ci nie pomogła, napisz a zwrócę Ci pieniądze. E-book będziesz mógł zatrzymać 😉 nie będę chciał abyś odsyłał mi plik PDF.

Nieograniczonych wzrostów Ci życzę i jeszcze raz zapraszam do zakupu, pozdrawiam serdecznie 🙂

Kliknij i kup teraz za 47 PLN zamiast 94 PLN