Bez tego, Twoja firma ZAWSZE będzie „firemką

 
 
Czytasz te słowa ponieważ jesteś:
 
właścicielką małej lub średniej firmy
przedsiębiorcą
freelancerem
 
Niezależnie od tego na jakim etapie jesteś…
 
 
Czy jesteś w 100% zadowolona z tego jak FINANSOWO „radzi sobie” Twoja firma?
 
 
Proszę, zostań ze mną jeszcze 15 min.
 
 
 
 
 
Zaczynajmy!
 
Zadam Ci teraz 2 pytania
 
Pierwsze: Jak myślisz, jaki jest NAJWIĘKSZY problem małych i średnich firm?
 
Według danych HubSpot Academy* najczęściej wymienianym problemem, z jakim mierzą się małe i średnie firmy, jest…
 
 
Tak, zgadłaś!
 
 
BRAK KLIENTÓW
 
 
Drugie: Jeśli większości firm brakuje klientów, dlaczego korporacje są tak duże i nie martwią się o brak klientów oraz finanse? Jednocześnie przepalając pieniądze na różnego rodzaju „widzi mi się”?
 
 
No właśnie odpowiedź na to pytanie jest trochę trudniejsza. Ale istnieje, oto ona! Otóż kluczem do skalowania firmy i budowania zaplecza finansowego jest ….
 
 
ZWIĘKSZANIE ZYSKÓW
 
 

Teraz pewnie myślisz:

Zaraz, zaraz jak pogodzić te dwie rzeczy? Z jednej strony brak klientów a z drugiej zwiększanie zysków… Trochę nierealne do wykonania…, bo przecież jeśli nie ma klientów to nie ma zysków, jak więc je zwiększyć?

Masz racje, te dwie rzeczy są nierozłączne,

KLIENT = ZYSK

Jednak musisz pamiętać, że to równanie działa w dwie strony. Jeśli będziesz miała więcej klientów, będziesz mieć większe zyski. Tak to działa.

Przejdźmy zatem do meritum.

Jak zwiększyć zyski / liczbę klientów w firmie nie „marnując” walizki pieniędzy?
 
 
Aby zdobyć klienta, musisz dokonać inwestycji w marketing oraz kanały sprzedaży. I to właśnie robią duże korporacje – inwestują w marketing i sprzedaż. Jednak nie zawsze były duże i nie zawsze miały na to przeznaczone ogromne budżety.
 
Podobnie jak Ty, teraz.
 
Sposobem na tego typu problem jest ODPOWIEDNIE zarządzanie marketingiem i sprzedażą w swojej firmie.
 
Słowo odpowiednie nie pojawiło się tutaj przypadkiem, bowiem od tego jak to zrobisz będzie zależało czy „utrzymasz się ze swoją firmą na powierzchni”.
 
Nie będą Cię dotyczyły problemy które miałaś do tej pory:
 
– brak klientów
– brak czasu dla ciebie i rodziny
– brak pieniędzy na rozwój firmy, nie mówiąc już o realizacji przyjemności
 
, zamiast tego zaczniesz żyć i działać jak chcesz. Zaczniesz decydować w co zainwestować nadwyżki pieniędzy a nie skąd je wziąć aby firma przetrwała.
 
O to właśnie chodzi w biznesie. O działanie strategiczne!
 
Im szybciej zaczniesz zarabiać konkretne pieniądze, tym szybciej osiągniesz to, na co tak długo czekałaś – To firma zacznie pracować na Ciebie a nie ty na firmę.
 
 
Jak jednak taki stan rzeczy osiągnąć?
 
Nie jest to wiedza tajemna. Pozyskało ją już ponad:
 
 
350 przedsiębiorców
 
 
, tylko ode mnie – tyle osób kupiło tego e-book’a, a jeszcze więcej zgłębiając wiedzę zawartą w kilkunastu książkach. Generalnie wszystko sprowadza się do jednej rzeczy.
 
 
Aby szybciej zarabiać większe ilości pieniędzy w firmie, MUSISZ mieć dobrze zoptymalizowany,  wielokanałowy system sprzedaży, który Ci to zapewni.
 
Aby to zrobić wykonaj 5 kroków:
 
 

1. Zdefiniuj swój proces sprzedaży i rozbij go na mniejsze etapy

2. Każdy z nich zmierz a następnie popraw źle działające elementy

3. Sprawdź o ile podniosły się zyski Twojej firmy

4. Wprowadź kolejny kanał sprzedaży

5. Wykonaj kroki 1 i 2 w celu optymalizacji, tak długo, aż będziesz miała możliwie najlepszy, każdy z etapów kanału sprzedażowego który wprowadziłaś.

 
Niby brzmi skomplikowanie, ale czy aby na pewno takie jest?
 
Wiedzę, jak optymalizować oraz wdrażać nowe kanały sprzedaży możesz znaleźć w kilku dobrych w tym temacie (według mnie) książkach, które Ci teraz polecę. Oto one:
 
 
1. „Trakcja„, Weinberg Gabriel, Mares Justin
 
Znajdziesz w niej opisane miejsca gdzie się promować oraz jak zacząć to robić w każdym z 19 opisnaych kanałów sprzedaży – jest to odpowiednik pkt. 1 i 4 z powyższej listy kroków. Dowiesz się też, które firmy osiągnęły najlepsze efekty wykorzystując konkretny sposób promocji.
 
Jeśli sprzedajesz na rynku amerykańskim będzie to idealna pozycja dla Ciebie, jeśli na polskim to raczej fajna książka z ogólną wiedzą marketingową gdyż nie jest ona (moim zdaniem) dostosowana do polskich realiów. Nasz kraj / rynek jest dość specyficzny i nie wszystkie, specyficzne elementy zostały w niej uwzględnione.
 
2. „Zdobyć rynek”, Walker Jeff 
 
Kolejna publikacja amerykańskiego pochodzenia. Co prawda porusza ona tematykę wprowadzania produktu na rynek, jednak wiedza jaką można z niej wyciągnąć jest znacznie szersza.
 
Metodę w niej opisaną można wykorzystać do produktów, które już sprzedajemy, jednak nie jest napisane wprost jak to zrobić. Dowiesz się z niej jak zbudować sobie grono zainteresowanych Twoim produktem użytkowników. Jednak, jak to zwykle bywa, jest jedno ale….
 
Największym minusem tej książki jest to, że autor dość mgliście (momentami) opisuje etapy swojej metody – promując w ten sposób swoje szkolenia 😉 taki „product placement”.
 
 
 
Te dwie publikacje pomogą Ci skutecznie wybrać medium promocji Twoich produktów oraz pokażą jak je wdrożyć.
 
 
Nie powiedzą Ci jednak:
 
 
 
– Jak skalować proces sprzedaży, oraz
– Nie poprowadzą Cię za rękę przez proces zwiększania zysku w firmie
 
 
 
A to właśnie ta wiedza jest dla Ciebie najważniejsza prawda?
 
 
Dlatego też, napisałem e-book’a:
 
 

72% wzrost

„Jak zwiększyć zyski w firmie o 72% w ciągu roku?”

, metoda którą w nim przedstawiam, poprawnie wdrożona:
 
 
 zwiększy Twoje zyski o 72% rocznie.
 
 
 
Ważne! Pomnóż teraz swój roczny zysk razy 1.72
 
Jeśli zarabiasz 100 000 PLN rocznie będziesz zarabiała 172 000 PLN
Jeśli zarabiasz 500 000 PLN rocznie będziesz zarabiała 860 000 PLN.
 
 
Tak aż tyle, pokazuje to na konkretnych przykładach! Wszystko jest opisane z uwzględnieniem polskich realiów oraz nie ma lania wody. W e-book’u znajduje się dokładna instrukcja jak to zrobić, krok po kroku.
 
 
Ponadto znajdziesz w niej ponad 50 sposobów na zdobywanie klientów dla Twojej firmy (nie 19 😉 ), niezależnie od tego czy prowadzisz biznes w internecie czy off line.
 
Nie jest też istotne jak dużą masz firmę i czy już ją masz, czy będziesz mieć za chwilę. Im wcześniej wdrożysz opisany w e-book’u system tym lepiej dla Ciebie i Twojej firmy.
 
 
Ta ponad 70 stronicowa publikacja zawiera NIE tylko skondensowaną treść wymienionych wyżej książek ale również, konkretny przepis, zwiększający zyski w Twojej firmie PRZYNAJMNIEJ o 72% rocznie
 
 
I to tylko przy optymalizacji jednego kanału pozyskiwania klientów.
 
 
Co będzie jeśli będziesz miał 2 lub 3 zoptymalizowane kanały w swojej firmie?
 
 
Pomyśl teraz, przez chwilę:
 
 

– Jak szybko osiągniesz wolność finansową?

– Jak szybko zrealizujesz swoje cele i marzenia jeśli będziesz zarabiała prawie dwa razy szybciej niż do tej pory?

– Jak szybko będziesz w stanie rozwinąć swoją firmę?

 
No właśnie! Na samą myśl o takiej sytuacji przechodzą mnie ciarki:)
 
 
Masz teraz trzy wyjścia.
 
 

1. Albo zdecydujesz się opuścić tę stronę i pozostawisz firmę samej sobie, zwiększając (lub nie) sprzedaż, metodą prób i błędów. Jednocześnie oddalając wizję stabilizacji i wolności od problemów związanych z brakiem gotówki w firmie.

2. Kupisz opisane wyżej książki, wydasz kilkaset / kilka tysięcy zł na uzupełnienie wiedzy poprzez kolejne publikacje lub szkolenia i spędzisz kilka tygodni na czytaniu tego wszystkiego. Nie jest to najbardziej optymalne rozwiązanie ale daje Ci realne szanse na sukces.

3. Dołączysz o grona ponad 350 zadowolonych czytelników niniejszego e-book’a i zaczniesz zarabiać szybciej i więcej w możliwie najkrótszym czasie.

 
 
Nie chcę Cię straszyć ani zbytnio namawiać – chcę abyś logicznie pomyślała o korzyściach i ryzyku jakie towarzyszy zakupowi tej książki.
 
 
Zastanawiasz się pewnie teraz.
 
Czy aby na pewno ten e-book mi pomoże?
 
Otóż moim zdaniem, tak
 
Dlaczego?
 
Bo największe międzynarodowe korporacje stosują metodę zawartą w tej książce. Jestem pewien, że opisane w niej postępowanie to jedyna słuszna droga do bycia liderem w swojej branży.
 
Zobacz co sądzą o niej przedsiębiorcy, którzy ją kupili:
 
 
 
Kupiłam, przeczytałam, wdrażam - zoabaczę jakie będą efekty:) Jestem jednak dobrej myśli. Teraz wiem dlaczego korporacje inwestują w szkolenia pracowników tAAAAkie pieniądze.
Julia M.
Właścicielka call center
Hmmm. Ebook ten tworzy kluczowe związki między teorią a praktyką, skalą i dynamiką wzrostu oraz zmieniającymi się zasadami zarządzania. Każdy początkujący przedsiębiorca powinien go przeczytać.
Adam A.
Właścicel agencji interaktywnej
W przypadku tej książki biznesowej pisanie stricte długiej opinii nie ma sensu. Gdybym to zrobiła udowodniłabym, że nie zrozumiałam z niej niczego. Książka ta jest konkretna, mało w niej tekstu, za to dużo wiedzy.
Oliwia K.
Architektka wnętrz
Świetna książka! Szybko się ją czyta i zawiera ogromną ilość wiedzy. Rozsądnie wydane pieniądze zwłaszcza gdy tak jak ja ktoś kupi ja w promocji:)
Milena M.
Właścicielka szkoły nauki jazdy oraz sklepu online
Must read jeśli chodzi o rozwój i skalowanie zysków. Książka przedstawia gotową receptę, ale (z doświadczenia) powiem, że nie trzeba jej realizować w całości. Wystarczy kilka prostych tricków i efekty będą widoczne od razu. Zależy co chcesz osiągnąć.
Kamila B.
Właścicelka kancelarii prawnej
O ile sam jestem sceptyczny do tego typu publikacji to mój wspólnik bije rekordy. Jednak po przeczytaniu tej książki powiedział, że książka super i każdy powinien ją kupić, przeczytać, mieć i stosować w firmie.
Konrad W.
Właścicel sklepu online
Ebooka o skalowaniu biznesu dostałam w prezencie i na początku nie do końca byłam przekonana czy jest on dla mnie. Jednak jest to taka ciekawa koncepcja, że jeśli prowadzisz własny biznes to naprawdę warto ją przeczytać. Polecam!
Kasia W.
Właścicelka kilku biznesów off oraz online
Ebook krótki, napisany bardzo przyjemnym językiem, powiem wręcz, że bardziej mi się go czytało jak książkę fabularną niż suchy poradnik biznesowy. Jeśli dopiero zaczynasz z nowym pomysłem biznesowym to naprawdę warto ją przeczytać.
Aurelia A.
Freelancer
Ten ebook biznesowy jest mocno nastawiony na to, aby jego czytelnik osiągnął sukces w swoim biznesie. Aczkolwiek polecam go bardziej dla większych firm niż freelancerów.
Adam K.
Właścicel agencji SEO
 
 
 
Ile ta książka kosztuje?
 
W związku z tym, że mi zaufałaś i zdecydowałaś się na dołączenie do grona subskrybentów newslettera scenabiznesu.pl….
 
Możesz ją nabyć za jedyne:
 
 
 
 
146 PLN – Tyle będzie kosztować ta książka w dniu premiery (będzie to połowa roku 2020), z uwagi na to co się w niej znajduje.
 
Zobacz: Właśnie w tym momencie, oferuję Ci wiedzę, która może stać się trampoliną do sukcesu Twojej firmy.
 
 
 
Jeszcze nie zdecydowałaś? 
 
 
Żaden przedsiębiorca nie chce wydawać pieniędzy na niesprawdzone materiały edukacyjne, dlatego też na e-book „72% wzrost”, udzielam:
 
14 dniowej gwarancji satysfakcji.
 
Oznacza to, że jeśli:
 
– stwierdzisz, że piszę bzdury,
– uznasz, że wiedza, którą przekazuję jest mało wartościowa
 
w ciągu 14 dni, możesz napisać do mnie maila a ja oddam Ci pieniądze bez zbędnych pytań. 
 
Zapraszam do zakupu 😃
 
 
 
 
P.S. Jeśli uważasz, że wiadomości, które ode mnie otrzymujesz są wartościowe, podziel się informacją o blogu scenabiznesu.pl ze znajomymi, przyjaciółmi, kontrahentami.
 
Pomoże mi to dotrzeć do szerszego grona przedsiębiorców z wiedzą jaką przekazuje a tym samym im pomóc.
 
 
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i Nieograniczonych wzrostów Ci życzę …
 
Jednocześnie jeszcze raz zapraszając do zakupu, pozdrawiam serdecznie 🙂